Destinatii
Destinatii
Croazieră Dubai, Oman, Qatar, Abu Dhabi, 17.01.2025
Croazieră Dubai, OMAN, Qatar, Abu Dhabi – cu vasul Costa Smeralda
17 – 25 ianuarie 2025 (9 zile)
de la 1590 Euro (taxe de aeroport și port incluse)
Descoperiți locuri de vis din Orientul Mijlociu alături de noi:
- Dubai, cel mai mare oraș din Emiratele Arabe Unite, unde poate fi admirată cea mai înaltă clădire din lume, Burj Khalifa, cu o înălțime de 828 m.
- Muscat, capitala Sultanatului Oman, cel mai vechi stat independent din lumea arabă.
- Doha, capitala Qatarului, unde tradiția se îmbină armonios cu arhitectura și infrastructura modernă..
- Abu Dhabi, capitala Emiratelor Arabe Unite.
ITINERAR —————————————————————-
V | 17.01. | BUCUREȘTI – DUBAI |
S | 18.01. | DUBAI, EAU, îmbarcare: 12:30 |
D | 19.01. | DUBAI, EAU: 00:01 – 23:59 |
L | 20.01. | DUBAI, EAU: 00:01 – 13:00 |
M | 21.01. | MUSCAT, OMAN: 08:30 – 19:00 |
M | 22.01. | Navigare |
J | 23.01. | DOHA, QATAR: 07:00 – 17:00 |
V | 24.01. | ABU DHABI, EAU: 07:00 – 23:00 |
S | 25.01. | DUBAI, EAU, debarcare |
PROGRAM DETALIAT ——————————————————–
Ziua 1 (vineri, 17.01.2025) BUCUREȘTI – DUBAI
- Ne vom întâlni cu reprezentatul agenției, la ora 01:30 (noaptea joi-vineri) în Aeroportul ‘Henri Coandă’.
- Decolare spre Dubai ora 03:45, cu zborul FZ 1710. Aterizare Dubai ora 10:40.
- După formalitățile de sosire, transfer la hotel și timp liber la dispoziție.
- Vă sugerăm o excursie opțională în emiratele Sharjah și Ajman, situate la nord de Dubai. Aceste emirate și-au început modernizarea mai târziu decât Dubai și Abu Dhabi, dar se străduie să își dezvolte infrastructura, să pună în valoare potențialul turistic natural (plaje, munți, deșert) și istoric, restaurând fortificațiile și palatele de pe teritoriul lor. În Sharjah veți putea vizita Muzeul Civilizației Islamice, Muzeul Heritage, Bazarul Al Arsa, unul dintre cele mai vechi din Emirate, Clubul Mașinilor Clasice, Muzeul Bait Al Naboodah, iar în Ajman, Muzeul Național, amenajat în clădirea fortului datând din sec. 18.
- » Notă: Excursia opțională include transport, intrare, însoțitor român și ghid local. Cost pentru grup de minimum 15 persoane.
- Cazare cu mic dejun în Dubai la hotel 4* (Best Western Premier M Four Hotel).
Ziua 2 (sâmbătă, 18.01.2025). DUBAI
- Vom face un tur al celui mai mare oraș din Emiratele Arabe Unite și vom vedea partea veche a orașului (zona Bastakiya, Dubai Creek, pe care îl vom traversa cu un vas-naveta Abra, Piața de condimente și de aur).
- Transfer la terminalul de croaziere pentru îmbarcarea pe vasul COSTA SMERALDA. Vasul dispune de 2612 cabine, în care pot fi cazați până la 6554 pasageri, cărora le oferă o gamă largă de facilități: cabine spațioase, restaurante și baruri, sală de teatru, piscine și jacuzzi, sală de fitness și pistă de jogging, spa, magazine și cazino etc.
- În cele 7 zile petrecute la bord vom beneficia de pensiune completă și programe de divertisment oferite tuturor pasagerilor: seri de spectacol, concerte de muzică live în diferite saloane ale vasului, conferințe de prezentare a escalelor, lecții de dans sau de yoga, concursuri de cultură generală, bingo, licitații de artă, activități distractive și jocuri organizate pe punte și multe altele.
- În fiecare seară vom găsi în cabină programul activităților planificate pentru ziua următoare, inclusiv orarul restaurantelor și informații despre ținuta recomandată, elegantă sau uzuală.
- Mese: mic dejun la hotel, dejun și cină pe vas.
Ziua 3 (duminică, 19.01.2025). DUBAI: 00:01 – 23:59
- În această zi vasul rămâne ancorat în portul din Dubai și vă oferă ocazia de a vizita, pe cont propriu, unele dintre renumitele mall-uri din Dubai sau de a participa la excursii opționale
- Mese: pensiune completă la bordul vasului.
Ziua 4 (luni, 20.01.2025). DUBAI: 00:01 – 13:00
- În această zi vasul rămâne ancorat în portul din Dubai până la ora 13:00.
- Mese: pensiune completă la bordul vasului.
Ziua 5 (marți, 21.01.2025). MUSCAT, OMAN: 08:30 – 19:00
- Muscat, capitala Sultanatului Oman, este unul dintre cele mai vechi orașe din Orientul Mijlociu. Palatul Al Alam, reședința oficială a Sultanului, construit în urmă cu 200 de ani și reconstruit în 1972 este încadrat de forturile Al Mirani și Al Jalali, construite de portughezi în sec. al XVI‑lea.
- În apropierea portului se află Muzeul Bait Al Zubair, inaugurat în anul 1998. Tot recente sunt și Marea Moschee a Sultanului Qabus, cu o capacitate de 6500 de credincioși inaugurată in 2001 și Teatrul Regal de Opera, terminat în anul 2011.
- Vă sugerăm o excursie opțională în Oman, în care veți putea vizita Marea Moschee a Sultanului Qabus, Teatrul Regal de Operă (exterior), Bazarul Muttrah, Palatul Al Alam (exterior), forturile portugheze Mirani și Jalali (exterior), Muzeul Bait Al Zubair.
- » Notă: Excursia opțională include transport, intrare, însoțitor român și ghid local. Cost pentru grup de minimum 15 persoane.
- Mese: pensiune completă la bordul vasului.
Ziua 6 (miercuri, 22.01.2025). Navigare
- Vasul navighează spre Golful Oman, trecând prin strâmtoarea Ormuz.
- Mese: pensiune completă la bordul vasului.
Ziua 7 (joi, 23.01.2025). Doha, Qatar: 07:00 – 17:00
- În această escală veți avea ocazia să descoperiți farmecul capitalei Statului Qatar, renumita Doha.
- În Msheireb Downtown, centrul capitalei, se află renumitul Souq Waqif, restaurat in 2006 cu materiale tradiționale, unde se vând de toate: aur, condimente, textile si chiar animale. În vecinătatea sa se află Muzeul de Artă Islamică, proiectat de celebrul arhitect I.M.Pei și Muzeul Național al Qatarului.
- Alte construcții cu care se mândrește Doha sunt zgârie-norii săi, dintre care cel mai înalt este Aspire Tower sau Torța (300 m), pitorescul sat cultural Katara și insula artificială Perla Qatarului.
- Mese: pensiune completă la bordul vasului
Ziua 8 (vineri, 21.02.2025). ABU DHABI: 07:00 – 21:00
- Capitala Emiratelor Arabe Unite, Abu Dhabi, încântă vizitatorul cu zonele verzi și cu interpretarea modernă a arhitecturii arabe.
- Vă sugerăm o excursie opțională în Abu Dhabi. Printre cele mai interesante obiective din această capitală unică se numără Moscheea Sheik Zayed, una dintre cele mai mari din lume, Muzeul Louvre Abu Dhabi, inaugurat in 2017, Muzeul Qasar Al Watan (Palatul Presidential), Palatul Emirates (exterior), timp liber în Mall Marina.
- » Notă: Excursia opțională include transport, intrare, însoțitor român și ghid local. Cost pentru grup de minimum 15 persoane.
- Mese: pensiune completă la bordul vasului.
Ziua 9 (sâmbătă, 22.02.2025). DUBAI
- Ne vom lua rămas bun de la vasul de croazieră și după formalitățile de debarcare ne vom îndrepta către Rezervația Naturală Ras al Khor, un adevărat paradis pentru păsări cum ar fi egrete, stârci, cormorani și chiar flamingo.
- Următoarea vizită o vom face la Miracle Garden, cea mai mare gradină de flori naturale din lume, cu o suprafață de 72.000 mp și peste 50 milioane de flori. Aici pot fi admirate aranjamente florale uimitoare: Castelul Floral, Mickey Mouse, Pasajul Inimilor, avionul Airbus A380 si multe altele.
- Timpul rămas până la ora transferului la aeroport îl vom petrece la Dubai Mall, situat lângă Burj Khalifa, cea mai înaltă clădire din lume. Printre atracțiile mall-ului, în afara magazinelor, restaurantelor și cafenelelor, se numără Acvariul, scheletul unui dinozaur Diplodocus, cascada artificială și fântâna muzicală.
- Vom vedea partea nouă a orașului, unde vom face câteva opriri pentru a fotografia obiective semnificative (Atlantis, Burj Al Arab, Moscheea Jumeirah, Marina).
- Transfer la aeroport pentru zborul FZ-1709 spre București (23:10 – 02:45). Aterizare după miezul nopții.
- Mese: mic dejun pe vas.
PERIOADĂ PROGRAM | TARIF / persoană |
17.01 – 25.01.2025 | Cabină interioară: 1590 €
Cabină exterioară: 1790 € Cabină cu balcon: 1890 € |
TAXE de AEROPORT și PORT INCLUSE |
Note: *Tariful este calculat pe persoană, loc în cameră / cabină dublă / twin, pentru un grup de minimum 20 persoane. Pentru un grup de 15 – 19 persoane, tariful se va majora cu 90 €/persoană.
**Suplimentul de cameră single (doar pentru cazarea în Dubai ) este de 130 €/persoană. Suplimentul de cabină single se calculează la cerere, în funcție de tipul de cabină ales.
Programul include:
- Transport transcontinental cu avionul București – Dubai și retur;
- Taxele de aeroport;
- 1 noapte cazare la hotel de 4*, cu mic dejun inclus;
- 7 nopți cu pensiune completă la bordul vasului COSTA SMERALDA;
- Gustări între mese la bordul vasului COSTA SMERALDA;
- Băuturi răcoritoare non-alcoolice servite în timpul meselor principale;
- Tur de oraș în Dubai;
- Vizita la Miracle Garden în ultima zi;
- Însoțitor român vorbitor de limba engleză;
- Transferuri și intrări la obiectivele turistice, conform programului;
- Autocar/microbuz pentru transferuri aeroport – hotel – vasul de croazieră – aeroport, conform programului;
- Ghizi locali, conform programului.
Programul NU include:
- Alte mese decât cele menționate în program;
- Băuturile alcoolice și non-alcoolice;
- Cheltuieli de natură personală;
- Taxă de stațiune la hotelul din Dubai (20 AED/cameră/noapte, se achită local);
- Bacșișuri pentru ghizi locali și șoferi (20 €/persoană, suma se va înmâna conducătorului de grup);
- Bacșișurile de la bordul vasului: 11 €/pers/noapte (se achită la înscriere);
- Excursiile opționale din escalele vasului de croazieră – se pot achita înainte de plecare sau la bordul vasului (în limita disponibilităților);
- Excursiile opționale:
- Emiratele Sharjah și Ajman: 55 €/persoană;
- Tur Oman: 60 €/persoană;
- Abu Dhabi: 105 €/persoană;
- Asigurare medicală și asigurare storno (recomandate).
CONDIȚII DE REZERVARE:
- Pentru rezervare fermă, se va plăti o primă tranșă de 50% din contravaloarea programului, iar diferența se va achita cu minimum 65 de zile înainte de data plecării.
- Pentru plecările în mai puțin de 65 de zile de la rezervare, se va achita integral.
ACTE NECESARE: Pentru călătorie aveți nevoie de pașaport valabil cel puțin 6 luni de la data întoarcerii în țară.
OBSERVAȚII:
- Prezentul document constituie anexa la contractul de prestări servicii.
- Tarifele sunt in euro / persoană. Tarifele sunt valabile pentru grup de minimum 20 persoane. În cazul în care nu se întrunește numărul minim menționat, prețul se poate majora cu până la 10%, dacă nu este precizat altfel. Această condiție este acceptată de cei înscriși la excursie automat, la semnarea contractului de prestări servicii turistice și nu constituie motiv de anulare. Numărul minim de participanți pentru a se organiza excursiile opționale este egal cu numărul minim de participanți pentru întregul program, dacă nu este precizat altfel. Sub acest număr, agenția poate majora prețul sau anula opționalul.
- În cazul în care turistul renunță la excursie (circuite), indiferent de motive, acesta va suporta următoarele penalități calculate din valoarea totală a excursiei:
- penalizare 10% din prețul excursiei dacă anularea se face între 90 – 61 de zile până la plecare;
- penalizare 50% din prețul excursiei dacă anularea se face între 60 – 30 de zile până la plecare;
- penalizare 100% din prețul excursiei dacă anularea se face cu mai puțin de 30 de zile până la plecare sau pentru neprezentare la plecare (no-show).
- Aceste penalizări se aplică în toate cazurile, cu excepția programelor cu croazieră, sau programe confirmate cu propriile reguli de achitare, anulare, penalizare (ex: programe de Paște, Crăciun, Revelion, Early Booking, sejururi, pachete individuale, etc).
- Rezervările pentru pachetele de Crăciun /Revelion/ Paște/ Early Booking anulate, sunt supuse unor condiții speciale de penalizare:
- penalizare 10% din prețul excursiei dacă anularea se face între 120 – 91 de zile până la plecare;
- penalizare 50 % dacă retragerea se face între 90 – 61 de zile înaintea începerii excursiei;
- penalizare 80 % dacă retragerea se face între 60 – 45 de zile înaintea începerii excursiei;
- penalizare 100 % dacă retragerea se face cu mai puțin de 45 de zile până la plecare sau pentru neprezentare la plecare (no-show).
- În cazul programelor care includ croaziere, temenele se modifică, astfel:
penalizare 10% din prețul excursiei dacă anularea se face între 120 – 91 de zile până la plecare
penalizare 30 % dacă retragerea se face între 90 – 61 de zile până la plecare
penalizare 50 % dacă retragerea se face între 60 – 45 de zile până la plecare
penalizare 100 % dacă retragerea se face cu mai puțin de 45 de zile până la plecare sau pentru neprezentare la plecare (no-show). - Clasificarea hotelurilor, restaurantelor, vasului de croazieră este cea oficial atribuită de organele de resort din țările respective.
- Pentru anumite facilități din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; în momentul sosirii la hotel, solicitați recepționerului sau conducătorului de grup să vă informeze cu exactitate asupra lor;
- Agenția noastră depune toate eforturile necesare pentru a vă respecta preferințele, dar nu putem garanta camere duble sau twin (pat matrimonial sau paturi separate), respectiv camere de fumători sau nefumători decât în limita disponibilității acestor facilități la hotelurile partenere;
- În situații de excepție ( evenimente, congrese, conferințe, târguri etc. ) agenția poate opera modificări în structura programului, fără a afecta vizitarea obiectivelor turistice.
- Compania aeriană și orele de zbor menționate în program sunt cu titlu informativ și pot fi schimbate. Agenția nu este responsabilă în cazul în care programul turistic nu poate fi realizat, parțial sau total, din cauza modificării orarului de zbor, întârzierii sau anulării curselor aeriene. Siguranța bagajelor pe durata transportului aerian cade în sarcina companiei aeriene.
- Taxele de aeroport sunt valabile la data întocmirii programului și pot fi modificate până la emiterea biletelor de avion.
- Pe durata circuitelor, sosirea la cazare se face de regulă seara, putând apărea întârzieri din cauza condițiilor de trafic, vreme, etc. Orele de sosire la cazare variază de la o zi la alta, în funcție de programul turistic. Agenția nu se face răspunzătoare pentru nerespectarea sau întârzierea programului turistic din cauza condițiilor de trafic (ambuteiaje, închiderea sau schimbarea anumitor sectoare de drum etc.), a vremii, a controalelor vamale sau a indisciplinei anumitor turiști (întârzieri, atitudini ofensatoare sau ostile față de ghizi, conducătorii auto etc.).
- Pentru programele care presupun obținerea vizei înainte de plecare, turiștii au obligația să trimită toate documentele solicitate agenției în termenul prevăzut de aceasta pentru a evita orice risc de a nu se obține viza din cauza timpului scurt până la plecare. În cazul în care obținerea vizei este condiționată de prezența fizică a turiștilor pentru interviu, aceștia au obligația de a se prezenta la data și ora la care s-a făcut programarea. Refuzul autorităților consulare de a acorda viza, din orice motiv care nu poate fi imputat agenției, exonerează agenția de la orice răspundere. Turiștilor cărora li s-a refuzat acordarea vizei, li se va returna întreaga sumă achitată în avans, mai puțin anumite costuri percepute de partenerii locali / companii aeriene pentru anularea excursiei, costurile variind în funcției de data anulării serviciilor. Taxa de viză perceputa de Ambasade pentru procesarea vizelor nu se rambursează. În cazul în care turistul își planifică mai multe vacanțe succesive și nu trimite documentele la timp / nu se prezintă personal pentru obținerea vizei, agenția nu poate fi trasă la răspundere iar turistul are obligația de a-și obține singur viza necesară călătoriei.
- Pe durata croazierelor toate plățile efectuate ( băuturi, cumpărături, masaj etc ) se înregistrează pe cardul personal pe care fiecare turist îl primește la îmbarcare. Micul și prânzul se servesc în regim bufet iar cina se servește ori în restaurantul bufet, ori a la carte ( cu meniu la alegere) fiecare pasager având o anumită masă rezervată, de la începutul până la sfârșitul croazierei. Bagajele, atât la îmbarcare cât și la debarcare, sunt transportate de personalul vasului. Seara, fiecare cabină primește un buletin informativ cu toate activitățile care au loc a doua zi ( excursii, spectacole etc ). Cabinele pot să difere din punct de vedere al confortului unele față de altele, cu toate acestea diferența de preț este dată de poziționarea acestora pe vas, cele aflate pe punțile superioare fiind de regulă mai scumpe. Cabinele rezervate la grupuri sunt de regulă cabine interioare / exterioare sau cu balcon, din categoria celor garantate (fără posibilitatea alegerii poziției pe o anumită punte) și se nominalizează cu cel mult o săptămână înainte de plecare. Agenția nu se face responsabilă în cazul în care apar nemulțumiri legate de acest aspect. De asemenea, linia de croazieră poate face un upgrade la una sau mai multe cabine (un schimb dintr-o categorie inferioară la o categorie superioară) fără o informare în prealabil și în mod aleatoriu iar agenția nu poate fi trasă la răspundere. În porturile în care oprește vasul, turiștii au posibilitatea să cumpere excursii de la biroul de turism aflat la bord sau să își facă propriul program, însoțitorul roman neavând obligativitatea de a-i însoți.
- Agenția nu răspunde în cazul refuzului autorităților de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu;
- Copiii minori pot călători doar: a) însoțiți de ambii părinți b) însoțiți de unul dintre părinți care să aibă acordul notarial al părintelui care nu călătorește ( sau încredințare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces ); c) însoțiți de un adult cu certificat de cazier judiciar în original și acordul notarial al ambilor părinți. Copiii care nu au carte de identitate, vor călători obligatoriu cu pașaportul.
- Turistul are obligația să se asigure că documentele de călătorie precum cartea de identitate sau pașaportul, nu sunt deteriorate (în special elementele de siguranță și/sau poza). Atenție: Cărțile de identitate romanești emise înainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de călătorie în Norvegia. Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene și pentru acele state pentru care cetățenii români nu au nevoie de viză de intrare, accesul se face pe baza pașaportului valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Pentru țările în care cetățenii români au nevoie de viză de intrare, este necesar pașaportul valabil cel puțin 6 luni de la data terminării călătoriei. Anumite state nu permit accesul cu pașaport temporar sau nu aplică vize pe pașaport temporar, de aceea vă rugăm să consultați serviciul consular al țării în care intenționați să faceți deplasarea sau vă consultași în această privință cu agenția de turism. Atenție, persoanele recent căsătorite au obligația de a-și schimba Cartea de Identitate anulată de autorități (perforată/ tăiată).
- Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesară viza de intrare sau informații suplimentare legate de călătoria cetățenilor români în străinătate, accesați site-ul Poliției de Frontieră politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions .
- Pentru a evita eventuale situații de confuzii sau neînțelegeri, turiștii au obligația ca la înscriere să citească Condițiile Generale de Participare.
COD EXT